Jump to content
gececi_78

wxpUP SP3 Sonrası Güncelleme Paketi ve Eklentileri

Recommended Posts

setup kurulumunda sorun cıkmayan arkadaşlar nLite ile neleri entegre edip nasıl katılımsız(serial,dosya koruma vs.) yaptıklarınıda bildirseler iyi olurdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

setup kurulumunda sorun cıkmayan arkadaşlar nLite ile neleri entegre edip nasıl katılımsız(serial,dosya koruma vs.) yaptıklarınıda

DR.Web antivirüs ile taratıp temizlediğimde

örneğin ie6 153.600kb den 93.184kb ye düştü.Yani temizleme esnasında dosya da

ölüyor.(.exe) dosyalarına zarar vermeden temizleyebilecek antivirüs varmıdır acaba. ben

bulamadım nette.1.5tb datamda muhtemelen içindeki .exe ler Win32.polipos bulaşmış ve değıtıyor.

Virüsün sistemde etkisi farkedilmiyor lakin benim setup kurmam engellenince farkettim

Ben genelde antivirüs kullanmam bile çünkü sistemi zorluyorlar;şimdi ise harici hard diskimdeki

exe lerde etkilenmiş görünüyor şinanaydayız.Exe lerin yapısını bozmadan virüsü silen programyoksa ayvayı yedim.

Bence hepinizde vardır bu virüs :D çünkü çoğu antivirüsün de exe sine yayıldıgından ya kendinide siliyor

yada göremiyor bu virüsü :D

buraya yorum yazdım ve bozuk yazdı çünkü ie6 mdan temizlenen polip32 virüsü ie tyuda bozdu haliyle kusura bakmayın :D

Edited by elixirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

setup kurulumunda sorun cıkmayan arkadaşlar nLite ile neleri entegre edip nasıl katılımsız(serial,dosya koruma vs.) yaptıklarınıda

DR.Web antivir

Share this post


Link to post
Share on other sites

hocam öncelikle güncelleme için sağol paketleri en baştanberi takip ediyorum sağolasın ben bu paketleri kullanarak media center yapmayı düşünüyorum da paketleri hangi sıra ile yerleştiricem onu bilemedim yardım edebilirmisiniz ?

önce media centeri ekleyipmi devam edicem yoksa önce paketler sonra mı media center ?

Edited by SERCAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...