Jump to content

Recommended Posts

SP2 yuklu bir cd ye sp3 entegre edip sonra NR nin update i sonra bu update pack i yuklesem sorun cıkarmı=?

Edited by Funkybaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

SP2 yuklu bir cd ye sp3 entegre edip sonra NR nin update i sonra bu update pack i yuklesem sorun cıkarmı=?

NR'nin update'i ile bu update'in amacı zaten aynı. İkisini eklemen durumunda y

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar bu paketten IE8'i çıkarıp yerine IE7'yi nasıl yerleştirebilirim? Bilen varsa açıklayabilir mi acaba?

Edited by nemesis63

Share this post


Link to post
Share on other sites

paketi denemedim henüz kota sorununu aşamadım çünkü ancak gerçekten sağlam bir çalışma yapıtğın belli bunun için teşekkür ederim, sorular elbetteki olucak ben vista sidebarı ricktendo64 ve adını hatırlayamadığım bikaç arkadaş yardımı ile türkçeleştirip bikaç forumda kullanıma sunmuştum ama alakasız çok soru ile karşılaştım şimdide bıraktım zate türkçeleştikten sonra ricktedo64 kendi sorunlarn hepsini halleti (gerçi türkçeleştirmede benim adım yazmıo ama olsun)benim aklıma bu paketle ilgili bazı şeyler gelior

-örneğin tam olarak .net eklemek yani ek paket diilde içinde olması tmm herkes kullanmıo bide paket büüklüğünüde arttırıo ama bazı programlar için illaki .net lazım,

-morroyu eklemek gibi bu programda yeni çıktı ama bu tip eski paketlerde antispy standart oluodu şimdi morro var acaba bu yararlı olurmu,

ilk aklıma gelenler bunlar yani kısaca microsoftun xp için ne paketi varsa (plus, calc v.s.) herşeyi içinde olan ama diğer (7zip, winamp v.s.) eklentileri olmayan bi paket hayal ediorum belkide olması imkansız nesim arkadaşınki gibi ayrı bi ultimate pakette olabilir bu onun paketinede mce eklentisi nasıl olur die sormuştum yani xpyi türkçe mceye çevirio böyle düşüncelerim var paylaşmak istedim...

askerden önce kendime nlite ve orj. xp yamaları ile bi cd yapmıştım nesim arkadaşımın paketinide deneyememiştim ozaman ama içimde uhde kalmıştı ben askerdeykn baya sorunlar çıkmış ve değişiklikler olmuş bu zamandada senin gibi değerli biri foruma katılmış buna çok sewindim, kota sorununu aşınca senin paketini denicem ayrıca paketin içini kurcalıcam eğer anlayabilirsem belkide yukarda bahsettiğim hayali ben yaparım onu yaparkende senden yardım alabilirm umarım :P

nyze çok uzun yazı oldu sana işlerinde kolay gelsin...

Edited by Acces Netdede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar paket içerisinde yer alan "FontReg v2.1.1" - Windows Fontları İle İlgili Hataları Düzeltme Aracı'nı HFSlip veya RVM ile i386'ya nasıl ekleyebilirim? Araştırdıgım kadarıyla bu eklenti bilindik kbb dosyaları gibi tek başına bir exe'den ibaret degil ve bu yüzden direk HFSlip veya RVM ile eklenemiyor (yani ben ekleyemedim :thumbsdown_anim:)

Mümkünse bir arkadaş bu eklentiyi HFSlip veya RVM ile entegre edilebilecek bir formatta yayınlarsa çok sevinirim. Zira yüklü olmasına ragmen xp'de messenger 9 vista fontlarını ilk açılışta görmüyor (calibri, sagoeui, sagoeprint vs) Ancak belli bir süre sonra enteresan şekilde messenger bu fontları görmeye başlıyor! İşte bu eklentinin bu tarz sorunları çözecegini umuyorum...

Edited by oguz

Share this post


Link to post
Share on other sites

"emfabt" ayıp be usta olurda bukadar olunmaz 1 senedir forumdasın kalkıosun ilk işin milleti kötülemek, kendin disoun paylaşıp paylaşmamak bana kalmış demekki bugüne kadar hiç biyerde bi paylaşım içine girmemişsin hayatın dahil ki teşekkür olayına bukadar takılmışsın asıl hatalı olan sensin bu hayatta herşeyin bi karşılığı vardır insan iyilik yapar karşılığında bişi beklemeden ve kendini iyi hisseder ama iyilik yaptığı insan ona teşekkür ederse duyduğu huzur mutluluk kat kat artar ama sanırım böle bişi yapmadığın için bilmiosun bilmediğin konulardada yorum yapma lüksün yok bence lütfen sus ve girip ortalığı kolaçan edip çıkmaya devam et!!! çünkü sen hatalısın!!!

LÜTFEN ELEŞTİRİLERİNİZİ PM'DEN ATIN, OKUNMAYACAĞINI BİLDİĞİNİZ İÇİN PM'DEN ATMIYORSUNUZ VE BURDA YERDEN YERE VURARAK FORUMUN TADINI KAÇIRIOSUNUZ ZATE KAÇMIŞ FORUM BURAYA İLK GEÇTİĞİNDEN BERİ TAKİP EDİORUM ŞUANKİ HALİNE SEN VE SENİN GİBİ KENDİNİ, NAPTIĞINI, NE SÖLEDİĞİNİ BİLMEYEN İNSANLAR YÜZÜNDEN GELDİ...

Edited by Acces Netdede

Share this post


Link to post
Share on other sites

@emfabt: Şimdi beni iyi dinle!

Ne zaman konuşup, ne zaman susacağımı

Paylaşımlarımı durdurup, durdurmayacağımı

Hangi mesaja cevap verip, vermeyeceğimi

Ne yapıp, yapmayacağımı SEN VE SENİN GİBİLERDEN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...